Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Apr 2024 11:51:51 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu kasutusteatist 
nr 2411301/03519 aadressile Harju maakond, Tallinn// Haabersti linnaosa, 
Sooranna tn 27 (kiudoptiline sidekaabel) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlas ehitusseadustiku § 48 lg 5 p-dega 2 ja 
3 edastab TTJA kasutusteatise Teile kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26953061>  (menetlus nr: 
425577), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 29.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (VIKTORIA 
BURTIN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister